wtorek, 22 października 2013

October photo mix

Każdego ranka, kiedy odsłaniam okno podziwiam drzewa u sąsiada, zmieniały się od delikatnie czerwonych, po żółte, aż któregoś ranka smętnie zwisało ich już tylko kilka. Koniec podziwiania .... . W innych miejscach na szczęście jeszcze mogę nacieszyć oczy tymi kolorami, które w słońcu są dla mnie za każdym razem magiczne. Na parkingu odgarniam samochód ze stert liści i mnie to nie złości, jak jadę lubię gdy obijają mi się o szybę. To już niedługo minie, szkoda.

Październik już PRAWIE dobiega końca ...., jestem strasznie zabiegana dlatego zdjęciowe podsumowanie miesiąca będzie: 
a) wcześniej, bo potem może być już tylko gorzej,
b) dość ubogie, bo mimo że ostatni czas zachwycał feerią barw kolorowych liści, to niestety nie miałam czasu, by robić zdjęcia .....


sprawy organizacyjne pochłonęły mnie w ostatnim tygodniu maksymalnie - tu wybór wizytówek.


w przerwie na kawę dalsze planowanie


pierwsze przygotowania na chłodne wieczory - pastelowe skarpetki z angorą


kosmetyczne zakupy jeszcze skromniejsze - odżywka w piance do włosów, krem do rąk oliwkowy (jest extra), no i maskara z Gosh, na którą miałam straszną ochotę jak tylko zobaczyłam szczoteczkę, doczekałam się sporej promocji w Hebe i oto jest moja, ciekawe czy zdeklasuje Bourjois (- 40%) i baza pod cienie z Bell (Hebe - 40%).


faza REM u Gniewka


moje bystrzaki na słońcu :)


cieszę się złotem na chodnikach ....

Jak Wam mija październik ???

9 komentarzy:

  1. chorowicie u mnie, ale nastrojowo pozytywnie.
    Boziu co za cudny fotel u Ciebie <3 zapadłabym chyba w nim w sen zimowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda jest rewelacyjny do czytania książek, tv i przerwy kawowej :) to był udany zakup !!!

      Usuń
  2. Tak! marzą mi się grube ciepłe skarpety na zimę ... to już ten czas żeby o takich pomyśleć ;) Kocury przesympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam je na przecenie w H&M za sympatyczne 10 zł, fajna cena w stosunku do dobrej jakości i cieplutkie są!

      Usuń
  3. Koty rządzą:)A pogoda Nas rozpieszcza:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. do nabycia w jysk :) choć nie pałam miłością do ich asortymentu, bo jakość wykonania jest poniżej krytyki, tak ten fotel jest genialnie wygodny :P

      Usuń
  5. Świetny mix - u mnie podobny :D Uwielbiam takie formy postów, dodawaj częściej!
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE :*

    OdpowiedzUsuń