poniedziałek, 1 kwietnia 2013

(Easter) Food diary

Podoba mi się dzisiejszy dzień !!!!

Mamy za oknem trochę śniegu (przynajmniej na razie ..... podobno ma jeszcze padać, a ta paskudna pogoda ma jeszcze pozostać bez zmian do połowy kwietnia - żeby nie było nieporozumień pogoda jest do bani, ale mam za dobry humor żeby mi go taka drobnostka popsuła), wczorajszy wieczór spędziłam z przyjaciółmi odwiedzając na luzie nowe kluby, dzisiejszy poranek okazał się łaskawy (bólu głowy brak :), co uczciłam sporą dawką muzyki, kubkiem świeżej kawy i śniadaniem. Dobry nastrój dalej trzyma. Jest pozytywnie .....

Z okazji świąt nie może zabraknąć kilku zdjęć przysmaków z wielkanocnego stołu i koszyka (ograniczyłam się jak widać do słodyczy), co nie oznacza, że nie ma w lodówce obowiązkowej i niezastąpionej kiełbasy wiejskiej, jajek w majonezie, sosu tatarskiego, chrzanu i oczywiście żurku.



jeśli chodzi o dekoracje, to w domu znalazła się zatrważająca ilość bukszpanu


Tort ananasowo - czekoladowy, sernik z kajmakiem


drugi rzut "obiektywu" na sernik - wyszedł taki jak lubię mokry, ciężki, treściwy. Zmotywowało mnie to do dalszych eksperymentów sernikowych


Uwielbiam marcepan, kiedy nie tak dawno temu kupiłam marcepanowy blok z Lidla to przepadłam ..... . Jak tylko zobaczyłam świąteczne jajko marcepanowe, to wiedziałam że musi się znaleźć w wielkanocnym koszyku, dołączyły do niego nugatowo - marcepanowe jajeczka (nie muszę dodawać, że są przepycha!!!???)

No i na koniec dzieło (i zarazem zajawka następnego posta kulinarnego) jeszcze sprzed świąt - lasagna z zielonym groszkiem. 



A jak u Was z przysmakami wszelakiego rodzaju?

2 komentarze:

  1. mniam mniam, aż mi się jeść zachciało. A w ogóle to blog super dlatego nominowałam go do versatile blogger award :p szczegóły znajdziesz na moim blogu: http://muzyczniezaczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń