poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kwiecień w zdjęciach - wiosna na dobre!

Nie wiem jak Wy, ale ja się już cieszę na majowy weekend i choć nie mam w planach nic szczególnego, to mam jakieś przekonanie, że będzie miło. Może uda się jakiś króciutki wypad w pobliskie górki, może jakieś spotkanie przy grillu, piwie, winie lub ulubionym ostatnio cydrze? Zobaczymy, w końcu nie muszę koniecznie nic planować!

Jak już ostatnio wspominałam, frajdę sprawiają mi prace ogródkowe, no i to że mi wszystko ładnie rośnie (pfu odpukać!!!). Niestety tylko kalarepkę ślimaki mi pożarły!

W tamtym roku posadziłam piękne mieczyki w koralowym kolorze, rozochociłam się i dokupiłam inne kolory. Już posadzone - rosną! A słońce umilało obsadzanie i kopanie grządek.



Polegiwanie niedzielne z kociastymi



Gniewkowe spacery



Missiu. Bardzo polubiłam się obecnie z tymi koronkowymi bransoletkami.


Z wczorajszego wypadu rowerowego przywiozłam ogromny bukiet bzu. Pięknie pachnie!


A z Rossmannowskiej promocji - 59% zdecydowałam się na razie tylko na podkład Bourjois 123 perfect. Polubiłam się z nim, jednak podkłady z tej firmy to trafione wybory. Może jeszcze jutro zakupię jakiś tusz do rzęs - o ile coś nienaruszonego znajdę, bo to co ludzie w sklepach wyczyniają woła o pomstę do nieba!
A w H&M kupiłam zakolanówki z angorą za  5 zł  i komplet skarpetek, też z angorą i także za 5 zł. Fajna przecena i jak nic będą na jesień i zimę!


Nie wiem jak Wy, ale ja trzymam kciuki za ładną pogodę na majówkę i planuję zakup biletów na Orange Warsaw Festival - mam nadzieję, że plany wypalą i w czerwcu będę się bawić w Warszawie !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz